Les creences es reforcen
Les creences tenen la capacitat de preveure el que passarà i ens hi predisposen fent de filtre o de catalitzador perquè passi justament ...
Desplaçament actiu a l’escola com a projecte interdisciplinari
Presentem les línies generals d’un projecte interdisciplinari ideat per fomentar el desplaçament actiu (caminant o amb bicicleta) ...
Elena Lobo, psicòloga. Ajudar les famílies a pensar
Ja fa uns quants anys que sabem que acompanyar les famílies és quelcom de summa importància, no solament per ajudar-les a mostrar...
El programa “Èxit lector”
Presentem un projecte lector que incideix en la comprensió lectora de manera cooperativa. Nou i pioner, el programa «Èxit lector&r...
José M. Rabadán Vergara, director del CEP de Santander. Formar per a un canvi real
La tira
Alumnado en situación de estrés emocional
El contacto entre la escuela y la familia es una oportunidad de relación entre los dos principales contextos de desarrollo del niño que...
L’arribada d’infants acollits a l’aula
L’arribada d’infants acollits a l’aula Marta Fraile Oliveda Actualment, la nostra societat està formada per moltes estructures ...