Personalització del contingut
Resum
L’alumnat entén el que llegeix? En el procés d’ensenyament i aprenentatge la comprensió lectora és la base essencial per a una correcta integració dels coneixements.
Aquest llibre està adreçat als professionals preocupats per millorar la comprensió lectora de l’alumnat, ofereix instruments d’avaluació fiables i de fàcil utilització. Les proves d’Avaluació de la comprensió Lectora (ACL), a partir de l’anàlisi de resultats, permeten ajustar la intervenció pedagògica a les necessitats de cada alumne i del grup-classe, en general. Així mateix, es faciliten guions d’observació i es donen orientacions i propostes concretes de treball per enfocar adequadament el procés lector.
Etapes
Categories
Comprensió lectora, Comprensión lectora, Didáctica de la lengua y la literatura, Didàctica de la llengua i la literatura
Col·leccions
Paraules clau del producte
ciclo medio, ciclo superior, comprensión lectora, conocimientos, descodificar, evaluación, grupo-clase, habilidades, intervención pedagógica, lectura, leer, pruebas ACL