Personalització del contingut
Resum
Tots els alumnes i les alumnes tenen dret i són capaços d’aprendre matemàtiques. Perquè això succeeixi cal que l’aprenentatge constitueixi una experiència personal positiva, amb significat per ella mateixa. Es considera que és a través de l’experiència de treballar amb problemes com l’alumnat pot desenvolupar la seva competència matemàtica. Així, les experiències d’aprenentatge viscudes a classe constitueixen una condició essencial d’èxit educatiu. Entre aquestes experiències d’aprenentatge, Paulo Abrantes considera juntament amb la resolució de problemes, les tasques de recerca i l’exploració de les relacions de les matemàtiques amb la realitat.
Autors
Rita Bastos, Luciana Bazzini, António Bernardes, Luisa Bertazzoli, Joana Brocardo, M. Luz Callejo de la Vega, Ana Paula Canavarro Teixeira, Sebastià Capella Priu, José Carrillo Yáñez, Pedro Cobo Lozano, Florinda Costa, Jorge Cruz, Maria Dedò, Christine Keitel, Cristina Loureiro, Francesca Morselli, Sixto Romero Sánchez, Lurdes Serrazina, Manel Sol Puig, Eduardo Veloso, José Paulo Viana, Joaquim Giménez Rodríguez, Joao Pedro Mendes da Ponte, Leonor Santos
Col·leccions
Paraules clau del producte
actividad matemática, competencia matemática, experiencia positiva, experiencias, Paulo Abrantes, problemas matemáticos