Personalització del contingut
Resum
En aquestes pàgines el lector interessat hi trobarà reflexions i experiències sobre dos aspectes de la música a l’escola: la composició i la instrumentació a l’aula, amb la perspectiva comú de dur-se a terme de manera grupal. Hi trobarà idees i propostes per a cada una de les etapes de l’educació obligatòria, des d’infantil fins a secundària, i inclou també una mirada al tractament de la música en alumnes amb necessitats educatives especials. Convidem totes aquelles persones interessades en la música, en la seva epistemologia i en la seva didàctica, que comparteixin i contrastin les seves pròpies experiències amb els autors i les autores d’aquest llibre.
Autors
Javier Gordillo García, Lluís Marc Herrera Llop, Rob Jones, Silvia Raquel Malbrán Alustisa, Mari Pau Méndez González, Juan Rafael Muñoz Muñoz, Manuela Carmen Prause-Weber, José Luis Aróstegui Plaza, Susana Francisca Espinosa Marful, Andrea Giráldez Hayes
Categories
Atenció a la diversitat i NEE, Atención a la diversidad y NEE, Composició, Composición, Didàctica de la música, Instrumentos, Instruments
Col·leccions
Paraules clau del producte
componer, composición musical, creatividad, experiencia, instrumentación, música, necesidades educativas especiales, reflexión, tocar, tratamiento de la música