Equilibrant els temps i els espais
-Bon dia, Ibet! Com has descansat?-Mama, avui tampoc hem de córrer? Ja podrem sortir al parc?
Educació ambiental i coneixement de l’entorn a l’etapa d’infantil
El tractament de l’educació ambiental a l’etapa d’infantil passa necessàriament pel coneixement de l’entorn. En ...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...
Encuentros
V Simposio Internacional de Enseñanza de las Ciencias SIEC 2022 Encuentro virtual, 13-16 de junio de 2022 Este simposio, organizado por l...
Racons, també a música
Treballar per racons a l’aula de música permet que els infants desenvolupin les seves capacitats musicals i artístiques amb lliber...
Projecte L´espai somiat
L’espai somiat és un projecte de transformació de l’espai exterior de l’escola en un ambient pedagògic. La tran...
¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...