Cómo conseguir las competencias básicas a través de la materia de música en la ESO
La LOE (Ley Orgánica 2/2006, de 3 de mayo, de Educación) define en su artículo 6 que el currículo es "el conjunto de objetivos, compe...
Liliana Aldai
Recomanacions de Bibliomèdia: Jo soc
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA Jo soc DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 2020 El Martí, el protagonista d’aquesta història, fa...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden h...
Noemí Font: «La inclusión empieza cuando entendemos que las personas con discapacidad pueden hacerlo casi todo, con adaptaciones» ...
L´hàbit no fa el monjo o no per molt que utilitzem tecnologies som millors docents
Ressenya: La educación lingüística, entre el deseo y la realidad. Competencias comunicativas y...
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Comportaments tòxics, comportaments nutritius
En aquest article, abordarem els comportaments tòxics, aquells que ens generen malestar i ens impedeixen sentir-nos a gust amb nosaltres ...