Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables
Reptes nous, incerteses renovades. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, t...
Relacions entre la família i l´escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables
Relacions entre la família i l’escola en un curs marcat per la covid-19. Respostes saludables Sabem que hi ha coses que funcionen, volem ...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
«La manzana», de Samira Makhmalbaf: cine y realidad social en Irán.
Llibres. Trobades. Webs
El acceso a la cultura como derecho de la ciudadanía. Un valor común de la escuela y la educaci...
La escuela no queda nunca al margen del contexto social y cultural en el que se desenvuelve la vida cotidiana de sus alumnos. En este sen...
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors
CervetECO: reciclar no és moda, és educació en valors El medi ambient s’ha de conservar i des de les escoles podem fomentar aques...
Música i gènere
Música i gènere L’impacte de la música en els adolescents Sandra Soler Campo Actualment podem escoltar música en qualsevol l...