Amb les famílies: Decàleg «Compartir l´educació matemàtica amb les famílies»
Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
El portafolio como vehículo para el desarrollo profesional en red
Los diversos componentes de la red procedemos de institutos ubicados en diferentes zonas de Cataluña con realidades distintas. Realizamo...
La formació de lectors de textos literaris
Pistes per a l’avaluació: Com hauria de ser l´avaluació de l´educació matemàtica infantil?...
Viatjant a través del vent, sense por a l´huracà
Tots els esforços, totes les bones idees que es tinguin per presentar els llibres valen la pena. Sabem que els infants demanen els que e...
Una aproximación al concepto de portafolio del alumnado
La necesidad de cambios en el quehacer del docentesaber resolver problemas, saber trabajar en colaboraciónagenteDesde esta perspectiva, ...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional. Ens escoltem? L´escolta obre la p...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge social i emocional Ens escoltem? L’escolta obre la porta a l’autoconeixement i a l’empati...