Recursos per a la pràctica: A conversar se n´aprèn conversant…
A conversar se n’aprèn conversant… Igual que a caminar, a escriure, a pensar, a calcular, a construir... A conversar se n’apr&#...
Reseña: Aprender y enseñar música: Un enfoque centrado en los alumnos
Reseña Aprender y enseñar música. Un enfoque centrado en los alumnos POZO, J.I.; PÉREZ ECHEVERRÍA, M.P.; TORRADO, J.A.; L...
Contenido del producto 292010
«De mayor quiero ser…». La argumentación oral (y escrita) paso a paso
«De mayor quiero ser...». La argumentación oral (y escrita) paso a paso Montserrat Vilà Santasusana, Joana Medina Mayol El art...
Diversidad biocultural y cambio climático
Entrevista a Mercè Gisbert, experta en tecnologia educativa
Entrevista a Mercè Gisbert, experta en tecnologia educativa Aleix Barrera-Coromina Tot i que fa anys que la competència digital del perso...
El/la docent compromès/esa amb la justícia social
El/la docent compromès/esa amb la justícia social Nina Hidalgo, F. Javier Murillo L’educació és una eina fonamental per legi...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...