Los algoritmos en el aula de matemáticas y el uso de tecnología, ¿pueden convivir sin contradicciones?
Estimat planeta, jo també et vull habitar
Estimat planeta, jo també et vull habitar El dret a gaudir i comprendre l’entorn que ens envolta Sara Isabel Cortes Amador + Avui dia enc...
El buen patrón: balanzas centradas, empresas desequilibradas
El buen patrón: balanzas centradas, empresas desequilibradas Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Julio Blanco es un empresario que fab...
Portafolio literario: poesía creada por los niños y las niñas
Portafolio literario: poesía creada por los niños y las niñas Débora Rascón Estébanez Este artículo describe una ex...
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia Consell de Direcció d’ ARTICLES Lucas Law (Unsplash) La interrupció...
La cohesió i el significat del discurs
Experimentant amb l’electricitat a primària
Diferències de grau i diferències de tipus
En una classe de sisè de primària s’entaula un diàleg al voltant de les diferències. La conversa sorgeix arran d&rsq...