Recursos per a l'aula: Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur
Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur Al present text s’hi proposa utilitzar el gènere discursiu de l’autoretrat...
Encuentros
2.o Ciclo de webinars REDU. Didáctica general y didácticas específicas en la docencia universitaria Conferencias virtuales, febrero-ab...
Sorry we missed you, les noves esclavituds
Ken Loach ens presenta Sorry We Missed You, una visió descarnada i realista de les vergonyes del nou capitalisme i de les formes tan crea...
Notícies d’interès
Espais i àmbits d´aprenentatge
La memòria avaluativa del centre
Un cop finalitzat l’any escolar, els centres docents han de fer el balanç i la valoració de les actuacions educatives i de la vida...
Parlar, escoltar, llegir, escriure i gaudir: el treball per racons a classe
Promoure el desenvolupament de la competència comunicativa mitjançant el treball per racons comporta que el professorat hagi de dissenya...
Adaptar una narració al text teatral: una proposta per a 4t d’ESO
En el present treball, hi relatem una experiència didàctica duta a terme durant el curs acadèmic 2013-2014 a l’IES David Bu...