Festival Artescape, percussió i «hip hop» per un canvi de rumb juvenil.
El projecte pretén millorar la situació social del collectiu de joves nouvinguts adolescents dels barris del Poble Sec i Sants de Barce...
L’educadora social en escoles de màxima complexitat
L’educadora social en escoles de màxima complexitat Sara Moreno Cerezo, Verònica Villar Coll, Mònica Cugat Pedrerol L’artic...
La creación musical en la escuela
La creación musical en la escuela María Inés Diaz Escuelas Medias de la Universidad Nacional del Sur. Bahía Blanca (Argentina) Los...
Veus per la pau i la integració.
En poc temps, l'associació Veus i Música per la Integració s'ha convertit en una bandera de solidaritat i d'integració. A través de ...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Música i discapacitat.
Fer música amb persones amb discapacitat auditiva o visual, amb sordceguesa o amb paràlisi cerebral no vol dir posar el so a un volum e...
Incorporació d´educadors socials a les escoles
Incorporació d’educadors socials a les escoles Rut Barranco, Eva Bretones Enfront dels interrogants que continua plantejant la incorporac...
Improvisar para componer
Improvisar para componer Procesos creativos para diferentes etapas educativas Núria Palau Franco Escola Gem. Mataró (Barcelona) La improv...