Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
La integración de alumando de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus ...
Liliana Aldai.
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
La procrastinación académica en secundaria
Propuesta didáctica: Matemática y lenguaje a partir de la lectura de cuentos.
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...