Comunicació efectiva a l’aula
Escoltar i sentir són dues activitats diferents. Sentir és un procés físic, que pot ser involuntari. Escoltar, en canvi, &...
Taller d’art pictòric amb perspectiva de gènere.
Quan sæacostava el 8 de març, Dia Internacional de les Dones, i atès que, a la nostra escola, la coeducació és el principal eix tran...
Obrers de l’art
L’escola cooperativa El Puig, d’Esparreguera (Barcelona), defineix la seva idea de mestra com la persona que acompanya, que escolta, que ...
En els grups de mares, hi compartim l’experiència de fer de mare
En els grups de mares i lactants, he anat observant com cada dona necessita poder construir un discurs propi que læajudi a poder pair to...
Integrando aprendizajes STEM y programación de robots en primaria
Integrando aprendizajes STEM y programación de robots en primaria Una ciudadanía plena en el mundo contemporáneo requiere de conocimien...
La curiositat sexual i el seu acompanyament en l’educació infantil
Pistes per a l’avaluació: Avaluació de tot el procés en el treball amb l’ordinador.
A l'escola, realitzàvem un seguiment, al llarg de tot el curs (procés), del treball amb les noves tecnologies. Per tant, es tractava d'...
«Explica’m un conte cada dia»
Projecte dut a terme entre l’escola infantil i la biblioteca de Sant Lluís (Menorca), destinat a infants de 0 a 3 anys i integrat per dif...