School city. Al col·le aprenem a moure´ns per la ciutat
School city. Al col·le aprenem a moure’ns per la ciutat Francisco Javier Rubio Jiménez, Mariana Solari Maccabelli School city és ...
Más que baile
En el recurso «Más que baile» se propone un proyecto interdisciplinar para desarrollar la expresión corporal y el movimiento con pens...
Fem fotos on hi hagi transformacions d’energia?
Les activitats d’aplicació tenen com a finalitat que l’alumnat utilitzi els coneixements parcials adquirits en el procés de ...
Una pissarra
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules
Disseny d’itineraris d’aprenentatge a través de les càpsules Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Les quinze ...
Oído perfecto
Valoramos la app Oído Perfecto; sus principales características y funciones como herramienta didáctica para el entrenamiento auditivo....
Avaluar tenint en compte la diversitat de l’alumnat
Que un dia qualsevol un infant digui: «A mi la base d’orientació em serveix per posar ordre a les meves preguntes i frases i tamb&e...
El profesor Layton, ludificació i tutoria entre iguals a classe de matemàtiques
Presentem una metodologia protagonitzada pel professor Layton que es basa en un sistema de ludificació a través d’un blog de class...