Taller d’escriptura: el procés d’escriure una carta
L’equip de mestres de l’escola La Marina, de l’Hospitalet de Llobregat, ha anat evolucionant entorn de la concepció de l&rsqu...
LIBROS
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJORAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Se criti...
Viure les arts en família. LaSala i el Festival El més Petit
Viure les arts en família. LaSala i el Festival El més Petit LaSala és un centre de creació d’arts escèniques per a inf...
Autorregulación en 1.º de primaria
En aquest article s’hi presenta una experiència d’autoregulació de l’aprenentatge amb alumnat de primer de primà...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
Daniel Innerarity
«Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prolongament de la fam...
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
Participació i facilitació en els processos de transformació
Carla Güell Membre de la cooperativa Resilience Earth. Olot (Girona). Educadora social en l’àmbit de la resiliència comunità...