Kamishibai, més que explicar un conte
Kamishibai, més que explicar un conte Débora Rascón Estébanez Aquest article resumeix l’experiència interdisciplinà...
Madrid: guia Patios silvestres, renaturalitzant els patis
María Álvarez Nistal Departament d’Educació Ambiental. Ajuntament de Madrid Alberto Slocker Barrio Educador ambiental del program...
Patios coeducativos: una transformación con impacto
Dafne Saldaña Blasco, Helena Cardona Tamayo, Julia Goula Mejón A partir de un proyecto participativo de análisis y de cocreació de...
Un nou currículum
Un nou currículum El currículum és un dels aspectes que s’està començant a plantejar en la nova llei. És pertinent...
Humor
L’ESTELA DE… JOHN DEWEY: L’ESCOLA NOVA I COMPRENSIVA
Aniversari de John Dewey, 1949 Salvat Editores John Dewey (1859-1952) és reclamat per la filosofia com un dels seus, però aquí volem pa...
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
Lleida: espais que eduquen, patis per a tothom
Un projecte col·laboratiu de transformació educativa de patis Comissió promotora del projecte Espais que eduquen, patis per a tothom* P...