El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat
El repte cultural i educatiu de la sostenibilitat Una pedagogia cultural crítica a partir de l’Agenda 2030 Gemma Carbó Ribugent Les pa...
PISTAS PARA LA EVALUACIÓN
Para no dejar el juego en manos de la improvisación Manu Sainz A lo largo del monográfico han ido apareciendo numerosos aspectos para ten...
Gestió de l’aprenentatge de les llengües: Let’s make art in English!
Per millorar l’expressió i la comprensió oral de la llengua anglesa a l’etapa d’educació primària, a la ...
Taller d’economia
El projecte que presentem es refereix a l’aprenentatge de les matemàtiques i a la utilització que en pugui fer l’alumnat de ...
Un conte escriureu, tan bé com sabreu!
Més enllà d’integrar la tecnologia en l’activitat diària del nostre alumnat, el concepte d’aula intel·li...
Claus per a la gestió de la convivència en el centre
Aprendre a viure amb la resta de la gent no solament constitueix una finalitat de l’educació, sinó també un dels reptes pri...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...