2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
El suport educatiu en comunitats d’aprenentatge
El present article es basa en una investigació de quatre anys, organitzada per la Universitat de Barcelona, en la qual es va estudiar el ...
Milena en qüestió
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Com representem el món?
La seqüència didàctica que presentem pretén que l’alumnat prengui consciència de les diferents maneres que hi h...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...
La pràctica reflexiva en la formació del professorat: l´experiència del CEP d´Eivissa
En aquest article, s’hi presenta l’estratègia dissenyada i posada en pràctica per l’equip d’assessors i assessor...
TROBADESCONVOCATÒRIES
TROBADES Seminari «Nous currículums, nous horitzons» Diferents dates, 2022-2023 La Federació de Moviments de Renovació Pedag&...