Què serà realment important a les escoles infantils del 2050?
La mirada que escolta seria un dels elements imprescindibles en una escola del futur, en la qual cada infant hauria de tenir la convicció...
El CEIP Manuel Núñez de Arenas, una escola que potencia l´autonomia i la creativitat
La present experiència es desenvolupa al CEIP Manuel Núñez de Arenas, escola situada al barri d’Entrevías, districte...
L´escola infantil del 2050: metodologia i estratègies d´intervenció
L’escola infantil de l’any 2050 basa totes les seves intervencions i metodologies en la millor evidència científica disponib...
El projecte «Aprendre a jugar en pau»
El projecte que es presenta intenta diversificar la tipologia del joc que les nenes i els nens de l’escola realitzen durant l’hora del pa...
LLIBRES
Aprendizaje universitario: Resultados de investigaciones para mejorarlo PORLÁN, R.; VILLAREJO-RAMOS, Á. F. (coords.) Morata, 2022 Es crit...
L’escola infantil del 2050: i el currículum, què?
Imaginar com serà el currículum 0-6 l’any 2050 comporta fer un salt cap a un marc social futur i incorporar a l’actual mirad...
Fem camí amb les famílies
Davant l’evidència que les famílies provinents de països, cultures i tradicions diferents coexisteixen al centre i al barri p...
Formació inicial i exercici professional docent: assoliments i reptes per al 2050
A partir de 2007 es va començar a implantar un nou model de formació inicial del professorat adaptat a l’Espai Europeu d’Edu...