Les mainaderes digitals, una realitat
En Joan és un nen de 3 anys que al setembre ha començat a venir a l’escola. Avui m’he reunit amb la seva mare i el seu pare ...
L’educació infantil i la lluita contra la pobresa infantil
La investigació evidencia que des dels primers anys s’obren escletxes en les capacitats cognitives i no cognitives entre infants d’...
L´escola, lloc per a la identitat d´una població
L’escola Mestres Munguet-Cortés de Vilanova del Vallès és la materialització d’una il·lusió comp...
STEAM al toll: integrant tecnologia i natura
Es presenta un projecte que combina l’enfocament naturalista amb l’ús de les tecnologies, les xarxes socials i l’expressió...
«L´escola, lloc per a la identitat d´una població». La tria de… Francesc Viñas
Psicomotricitat: espais estimulants i enriquidors per fomentar la creativitat
Al present article es dona a conèixer l’experiència psicomotriu amb infants de 3 a 6 anys basada en l’activitat motriu espon...
Los niños no son adutos en pequeño
De l’observació sistemàtica de l’activitat dels infants a la reflexió sobre l’organit...
En aquest article es descriu el procés d’observació sistemàtica portat a terme per analitzar l’activitat d’infa...