El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
Transformarte, te quiero en colores
Transformarte, te quiero en colores Mayalen Piqueras Calero Este proyecto nace del deseo de aunar la conciencia ecológica y el arte en pr...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
L’autonomia de centres i la innovació
Davant l’onada de reflexió pedagògica que diversos centres i institucions educatives han encetat per a la millora de l’educa...
Dret 0: amb veu i vot
El dret 0 no està inclòs en la Convenció sobre els Drets de l’Infant, però en canvi s’hi reconeix les criature...
Unitat didàctica integrada: Forn solar
A continuació presentem una unitat didàctica integrada que, com a producte final rellevant, proposa la construcció d’un for...
Cos i família en moviment
Una productora de cinema a l’escola
La creació de curtmetratges no és una activitat especialment nova a l’entorn educatiu, però mercès als avenço...