Comissions mixtes de famílies i mestres a l´Escola dels Encants
Comissions mixtes de famílies i mestres a l’Escola dels Encants En aquest text mostrarem com s’organitza l’Escola dels Encants ...
RadioPérez: ondas para la convivencia de una experiencia de radio escolar
RadioPérez: ondas para la convivencia de una experiencia de radio escolar Benjamín Menéndez Martínez Se describe una experiencia d...
Recursos per potenciar complicitats entre famílies i centres
La complicitat entre les famílies i els centres educatius és un aspecte clau per al desenvolupament integral i l’èxit dels ...
L’autonomia dels centres educatius o l’autonomia institucional. Segona part
L’autonomia institucional, entesa com la capacitat de prendre decisions en els centres educatius, continua sent un tema d’interès. ...
Fem escola. Descobrim Gebut
La proposta d’aprenentatge servei que es presenta en aquest article es va iniciar el juliol de 2017, coincidint amb el canvi d’equip dire...
A propòsit d’escriure i de descriure
Hi ha diverses categories de descripcions: de personatges, d’objectes i de llocs. Descriure els personatges ajuda a aconseguir que el tex...
El cos i el moviment, presents a l’escola
Dues mestres de l’etapa 3-6 d’educació infantil comparteixen la seva experiència com a psicomotricistes a l’escola &Ia...
Imaginació moral
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...