La potència del contraexemple: espiar i observar
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula --aparentment sim...
Excavar un jaciment arqueològic simulat amb nens de 3 a 5 anys?
El Camp d’Aprenentatge de la Noguera ofereix una activitat didàctica vinculada al temps històric i adreçada a nens i nenes ...
Experiència: Conto contes perquè sóc mestra o sóc mestra perquè conto contes?
Els mestres i les mestres som com «escàners» humans, farcits de detectors, sensors i antenes que recullen la informació del ...
¿Y ahora qué? El futuro de la educación y de las escuelas de verano
La Tira
Elogi a l'escola
Elogi a l’escola Aprendre a viure junts i aprendre junts a viure. (Marina Garcés, Escola d’aprenents, 2020) Estem arribant a final de...
Testimonis de la memòria
Testimonis de la memòria Susana Mena, Eloïsa Valero Antón L’alumnat ha entrevistat avis i àvies per reconstruir la seva hist...
Cohesió de grup i personalització. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.