Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Pistes per a l’avaluació: Performances of understanding / Understanding performances
La huella de la experimentación en La Baldufa
La experimentación es la base de todo descubrimiento, una de las llaves que abre las puertas del conocimiento. (Sílvia Vega)Los niños ...
El período de adaptación visto por las familias
Cómo lo viven las familiasEs un proceso muy importante, ya que se dan sentimientos contradictorios: las familias tienen miedo de dejar e...
El significado del espacio en el Manuel Núñez de Arenas
Els espais, l’ús que se’n fa, l’estètica i l’organització són fonamentals a l’escola. En mir...
Què ens diu la recerca científica: L´educació artística promou aprenentatges significatius
L’educació artística promou aprenentatges significatius Consigna de l’evidència L’educació artística é...
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...
Recursos per a la pràctica: Eines d´aprenentatge: The framer