Educadors socials, agents nous d’intervenció socioeducativa
En diverses comunitats autònomes, hi trobem experiències en les quals l’educador social està treballant en centres escolars...
Urbanismo sostenible en educación plástica y visual: ¿Cómo salvar la ciudad?
Avaluem les necessitats de l’alumnat… Avaluem les necessitats de l’aula?
L’avaluació psicopedagògica serveix per valorar les necessitats educatives especials de l’escolar, determinar-ne el nivell d...
Investigacions sobre l´aprenentatge basat en projectes (ABP)
L’aprenentatge basat en projectes comporta millores significatives en l’aprenentatge de l’alumnat. Edutopía, fundació ...
A l’escola amb lluentons!
La formació a través de l’intercanvi d’experiències i l’aproximació entre unes escoles i unes altres, co...
La química de las funciones biológicas en el cuerpo humano
¿Cómo promover la competencia científica?Las ciencias experimentales, como parte de la cultura generada por la humanidad a lo largo de...
L’ESTELA DE… ROSA I CAROLINA AGAZZI
Les germanes Rosa (1866-1951) i Carolina Agazzi (1870-1945) van treballar a l’àmbit educatiu per a la primera infància i van arribar a...
A les escoles, les persones adultes de les famílies són còmplices o instruments?
Per acompanyar els infants, la col·laboració amb les seves mares i els seus pares és imprescindible. Però, com donem forma...