Metodología CAMP (0): Un modelo de orientación psicopedagógica y atención a la diversidad des...
Material complementari: Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
Es comenta a la Xarxa…
Les nostres aules i la televisió de la sala
No parlaré ara de la influència que exerceix la televisió en els infants. Simplement, vull que penseu en el model pedagògi...
Karmele Urruzuno Bermúdez, monitora de comedor de la escuela Zuhaizti (San Sebastián). Alimento...
Hace doce años que trabaja como monitora de comedor. "Mi trabajo no es solo darles de comer", prefiere hablar de acompañamiento en un e...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Consigna d’aprenentatge de l’evidència Els contextos competitius deterioren el benestar de l’alumnat, i també comprometen ...
Aprenents competents, autònoms i continuats
La proposta que presentem mostra una evolució sistemàtica dels càrrecs d’aula que desenvolupa l’alumnat des de fa mol...
La bretxa digital entre el professorat
Ezequiel García Navarro, assessor de formació, reflexiona sobre la gran bretxa digital existent entre el professorat.