¿Escribir y leer en educación infantil? Modelo de comunicación a las familias
Una de las piedras angulares de nuestro trabajo en el ciclo es la invitación a la participación de las familias en continuas actividade...
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint
Pensar en gran: somiar horitzons utòpics i treballar en coses concretes per anar-los aconseguint Sabem que hi ha coses que funcionen, vol...
Material per a l’alumnat: Welcome to the weird and wonderful world of Dalí
Aquesta proposta CLIL pretén acostar l’alumnat de cicle superior de primària a la figura i les obres més significatives de ...
Noves possibilitats amb la realitat augmentada
Starclass és un projecte integral ludificat realitzat al CEIP Ciudad de Badajoz que persegueix l’objectiu de motivar i millorar la compet...
Materials a examen: ¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?
A continuació es valora el recurs educatiu obert (REO) "¿Cómo nos vemos? ¿Cómo nos ven?", que forma part del projec...
Fidel Revilla, membre d’Acción Educativa. Apostar per la infància per tenir un futur millor
Fa més de trenta-cinc anys que treballa a Acción Educativa, un projecte en què creu fermament i al qual ha dedicat una gran part de la...
Juegos en inglés
warming up activities. Mr. WolfEs un clásico, muy parecido a nuestro "Un, dos, tres, toca la pared". Un alumno es Mr. Wolf (el señor Lo...
¿Qué le ha pasado al apio?
Objetivos del experimento Relación de material necesario (para cada grupo) Iniciaremos la actividad con una charla sobre la conducción ...