Itineraris d’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària
Es presenta una visió de l’ensenyament de les matemàtiques a l’educació primària a partir d’itinera...
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies
El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", e...
Experiencia en colaboración escuela-universidad
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
La comunicació del docent
La comunicació es troba implícita en tot acte social. No és possible no comunicar-se. Fins i tot quan no volem dir res, comuniquem.
L’ordinador a l’aula d’educació infantil.
El simple fet de veure les nenes i els nens utilitzant ordinadors o unes altres eines TIC no ens hauria de dur a pensar que, solament per...
Las nuevas tendencias de la formación permanente del profesorado
En el año 2007, se organizó desde el ICE de la Universidad de Barcelona el I Congreso Internacional Nuevas Tendencias en la Formación ...
Aprenentatge cooperatiu i processos d´indagació col·laborativa
Aprenentatge cooperatiu i processos d’indagació col·laborativa Consigna de l’evidència Construir una organització soci...
La coeducació com a pràctica espacial
Els patis de les escoles poden considerar-se el primer espai públic de la infància. La seva configuració i les relacions que hi t...