Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l´escola
Bastides per a la incorporació de les pràctiques artístiques a l’escola El cas del CEIP Santa Teresa Clara Boj Tovar, Jodie di Na...
Biblioteca de Aula: Yo voy conmigo
BIBLIOTECA DE AULA Yo voy conmigo DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 20150 Se trata de un libro con unas ilustraciones encantadoras, hech...
Els meus desitjos per al 2018
El canvi de paradigma s'inicia amb un canvi de mirada. De la mirada del no a la mirada del sí. El que vull com a docent.
L’aprenentatge personalitzat a l’escola
Carolina Carrillo comenta la importancia de potenciar la personalització de l’aprenentatge adaptant les activitats al ritme i als process...
Experiències emocionants d’escola
Estil o model de direcció: auctoritas enfront de potestas
En aquest article d'opinió, Antonio Ortiz es refereix a la distinció entre l'"auctoritas" i la "potestas" a l'hora d'escollir un estil o...
Inclusió en hora punta
Amics, coneguts i saludats. En aquesta secció, m’atreveixo a aixecar la mà per preguntar, dubtar i opinar en veu alta sobre les co...
Entrevista a Susanna Soler, directora de l’Institut Montgròs de Sant Pere de Ribes