Espai, benestar i aprenentatge a l’escola
Espai, benestar i aprenentatge a l’escola Guillermo Bautista Pérez, Anna Escofet Roig, Marta López Costa, Maria Casanovas Bayo Existei...
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearno...
ODS 6
ORIENTACIONS PER AL DOCENT Descarrega el carnet ODS i els retallables de la proposta Els ODS en acció! Descarrega la rúbrica d’avaluac...
Descobrir, estimar i cuidar l´entorn amb l´escola i des de l´escola
Descobrir, estimar i cuidar l’entorn amb l’escola i des de l’escola Núria Cortina Cervelló, Esteve Corominas Baig L’...
Els ambients d’aprenentatge
Al CEIP Molí d’en Xema treballem mitjançant diferents metodologies globalitzadores i innovadores, una de les quals són els ...
Pedagogies emergents, innovació?
En aquest article d'opinió, M. Concepción Torres reflexiona sobre les pedagogies emergents.
EN LÍNI@: El SEP (suport escolar personalitzat) s’ha implantat a les escoles de Catalunya. Què ...
El SEP (suport escolar personalitzat) s'ha implantat a les escoles de Catalunya. Què en penses? És el tipus de suport adequat per a l'a...
Orientació educativa i orientacions: delimitació conceptual