Proyecto de real decreto de infantil: ¡no avanzamos!
La aprobación de la LOMLOE, que modificó la LOE, aportó la alegría de exigir que todos los centros que acogen regularmente a ni...
Com es pot establir un diàleg constructiu amb l’alumnat?
La secció «Filosofem» ha arribat a port. Hem navegat durant molt de temps per les aigües de les publicacions de Graó i ...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
Entre el arte y la pedagogía
Més avaluacions de l’alumnat de primària.
Els menuts fem televisió i ràdio
Al col·legi Príncipe de Asturias, de Las Regueras (Astúries), a partir d'una reflexió sobre el que les criatures d'infantil poden veu...
L’horari com a punt de trobada.
L'horari no és solament un marc que conté l'activitat escolar, és també la resposta a unes maneres d'entendre i actuar per part del p...