El que necessiten les famílies de la teva aula
El que necessiten les famílies de la teva aula Què és el més important que podem fer pels nostres infants? Com podem ajudar-ne les...
Nuevos retos, nuevas oportunidades
Nuevos retos, nuevas oportunidades Equipo docente de las escuelas Alfred Mata y Salipota e Inspección de zona* La situación de la pandemi...
Dirigir és un viatge
Dirigir un centre educatiu és una aventura incerta. Per viure-la cal que ens proveïm de recursos i d’estratègies que ens ajud...
Un conte escriureu, tan bé com sabreu!
Més enllà d’integrar la tecnologia en l’activitat diària del nostre alumnat, el concepte d’aula intel·li...
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030
Diari d’una pandèmia: educació emocional i Agenda 2030 Antonio José Morales, Dafne García Durá, Carlos Caurín Alon...
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional
Espais d’aprenentatge: un model tridimensional Ester Martínez Gómez L’escola Miquel Martí i Pol, gràcies a la particip...
CON LAS FAMILIAS
El fantasma blanco Un día, cuando mi hijo Alex tenía unos cuatro o cinco años, después de haber observado, supongo, cómo yo j...
La transferibilidad de las evidencias en la práctica educativa
La transferibilidad de las evidencias a la práctica educativa Todos los que formamos parte de Graó estamos comprometidos con la mejora de...