El lugar del juego, jugar sin fin
Ángeles Ruiz de Velasco Gálvez, Javier Abad Molina Jugar es, ante todo, una manifestación de la calidad de vida de la infancia. Si el j...
The trial of the Chicago 7. Perversiones judiciales
The trial of the Chicago 7. Perversiones judiciales Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Siete hombres fueron juzgados por unos enfrent...
Mindfulness a secundària
Mindfulness a secundària Amparo Piles Almenar Psicòloga, formadora d’atenció plena www.amparomindfulness.com info@amparomindfulne...
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones
Extendamos la voz: comuniquemos nuestras acciones Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearno...
Edith Lasierra: «El projecte es basa en l’escultura comunitària com a eina per a la cohesió...
Edith Lasierra, des de la cooperativa Coopgros, ha estat la responsable de la conceptualització i la coordinadora de Treu la teva Bèstia...
Els ambients d’aprenentatge
Al CEIP Molí d’en Xema treballem mitjançant diferents metodologies globalitzadores i innovadores, una de les quals són els ...
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas
Diseño de itinerarios de aprendizaje a través de las cápsulas Alba Castelltort Valls, Esther González de Vicente Las 15 cápsu...
Ludificant amb Kahoot! a l’aula de ciències socials
L’aplicació Kahoot! ens permet elaborar qüestionaris que el nostre alumnat pot respondre des dels seus mòbils o tauletes tria...