Ninguna solución tecnológica sustituye la vivencia del tiempo escolar
La pandemia y los diversos confinamientos han tenido una repercusión importante en las formas de relación docente, con profesorado y alum...
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria
Trabajo por proyectos, formación del profesorado y mejora de la alimentación: una triada necesaria Gabriel H. Travé González, Jos&...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Rastrejant per la Xarxa. Trobades i convocatòries
El bon adolescent excel·lent
Hi ha moltes vides adolescents amb èxits espectaculars i amb triomfs silenciosos. Solem mirar-les poc i per això no les veiem. Ens hem d...
Amb les famílies: El compromís de la família amb l’escola
La personalització de l´aprenentatge escolar, una exigència de la nova ecologia de l´aprenent...
L’article introdueix la visió de la personalització de l’aprenentatge escolar, que constitueix el teló de fons del do...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
L’avaluació de les innovacions educatives
La innovació educativa és percebuda, avui en dia, com una estratègia fonamental de la millora de la qualitat educativa. Un centre...