Fins a quin punt els pares i les mares hem d’accedir a les peticions desmesurades dels fills i le...
Darrere de la demanda reiterada d'un infant, hi podem trobar l'emoció que la sustenta i que vol expandir-se, la necessitat d'establir el...
Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per ta...
Mònica Carrasco: «És necessari que els docents coneguin i treballin els ODS a les aules per tal de fer partícip l’alumnat de...
D’avis i balenes
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
L’horta en una bóta.
Com que les plantes i les flors constitueixen un tema tan interessant i atractiu per a les criatures, vam decidir treballar-lo investigan...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Per arrodonir: Racons d’activitat a l’escola infantil (0 a 6 anys).
L’impacte dels ODS des de l’educació
L’impacte dels ODS des de l’educació Coral Elizondo Carmona Mestra i psicòloga educativa Autora de llibres educatius i del blog ...
Infants que desfan desigualtats