D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
El racó d’experiències.
En el present article, hi abordem l'acostament al medi i la resolució de perquès proposant incloure, a la nostra classe, un racó dedic...
Ruta botànica pel GR-262
Generar situacions d’ensenyament-aprenentatge sota els principis de globalització, interdisciplinarietat, significativitat o funcionalita...
Dissenyar un ambient per a la infància: espais, infants i relacions.
L'organització per racons, estesa a totes les aules d'educació infantil, sorgeix d'atendre les necessitats que manifesten els nens1 d'a...
La màquina del temps. Un projecte interdisciplinari vertebrat des de l’educació física
Vertebrar des de l’orientació i des de les activitats artisticoexpressives és l’objectiu d’aquest projecte interdiscip...
Fins on navega el primer cicle d’educació infantil?
Desplaçament actiu a l’escola com a projecte interdisciplinari
Presentem les línies generals d’un projecte interdisciplinari ideat per fomentar el desplaçament actiu (caminant o amb bicicleta) ...
Pablo Martínez Cousinou: «Hi ha una gran necessitat d´ensenyar alfabetització visual a les es...
Pablo Martínez Cousinou és fotògraf, encara que la conversa que mantenim amb ell ens porta a parlar de periodisme, educació...