Pistes per a l’avaluació: Com hauria de ser l´avaluació de l´educació matemàtica infantil?...
Legado pedagógico: vidas en la escuela de Riachuelo
Mirar i sentir l’espai (per transformar-lo)
Saber mirar els espais exteriors de les nostres escoles ens ajuda en el procés de millorar-los i de transformar-los. Es tracta de caminar...
Recursos per a la pràctica: Matemàtiques: numeració i geometria
Superando lejanías identitarias entre escuelas cercanas
Enraonar: parlar, conversar i dialogar
Enraonar: parlar, conversar i dialogar Irene de Puig i Olivé L’etapa d’educació infantil és clau per aprendre la llengua, q...
El valor de la palabra
El valor de la palabra Iniciamos el año de la esperanza inmerso en un ambicioso plan de vacunación con prioridad para nuestra gente mayor...
Espais oblidats, entorns d’aprenentatge
Descobrir l’argument de l’espai als «entorns quotidians» de la infància semblava senzill. Aquells espais oblidats hi s&...