Característiques de les proves competencials en contextos no escolars
L’objectiu d’aquest article és aportar una mica de llum a les proves que avaluen la competència lingüística comu...
Teixint xarxes d´aprenentatge amb la comunitat
Per què cal utilitzar recursos comunitaris d’aprenentatge? És molt difícil parlar d’adquisició de coneixements...
Desgranant l´escriptura col·laborativa en línia
Desgranant l’escriptura col·laborativa en línia Els beneficis d’escriure sincrònicament Pol Masdeu Cañellas Universita...
ODS 5
ORIENTACIONES PARA EL DOCENTE Para conseguir el objetivo de aprendizaje número 5 es necesario diseñar unos libros digitales titulados Rom...
L’avaluació de la competència lectora a les proves PISA
Les proves PISA concreten la competència lectora en la capacitat per localitzar la informació desitjada, comprendre-la, avaluar-la i ref...
L´organització de l´acció educativa a partir dels plans personals d´aprenentatge
A l’institut Cardener l’alumnat és el protagonista de l’acció educativa. Per aquest motiu, se li ofereix l’oport...
En contexto: Numanball: deporte alternativo aplicable en educación física
Numanball: deporte alternativo aplicable en educación física Se presenta la pelota numantina o numanball, un nuevo deporte alternativo pa...
Intervención comunitaria a través del arte
Una experiencia en la escuela rural con alumnos de educación primaria Núria Carrete-Marín, Sara Arias Ortega Este artículo present...