La modelización de la velocidad y el mecanismo de las reacciones químicas
Parlem-ne!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Dibuixar la poesia i comprendre-la
Els alumnes de primer de Magisteri fan un dibuix lliure a partir d’un poema i en comentem els resultats a l’aula. Amb aquest exercici, es...
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS
Aprenentatge servei 100%, una proposta perquè un centre al complet treballi l’ApS L’eix central del projecte educatiu del CEIP Malala...
La recomendación de…
Elvira González Aguado Asesora de ciencias experimentales del Berritzegune Nagusia (Bilbao) elvira.gonzalez@berritzegunenagusia.eus PROYE...
Experiencias sobre la energía y la espontaneidad de reacciones químicas
La innovació com a motor del canvi
El present article pretén obrir nous horitzons en l’ensenyament de l’ortografia des d’un paradigma docent innovador: el m&egr...
On posem l’accent?
On posem l’accent? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Carabanchel (Madrid) jose.fer...