L´organització de l´acció educativa a partir dels plans personals d´aprenentatge
A l’institut Cardener l’alumnat és el protagonista de l’acció educativa. Per aquest motiu, se li ofereix l’oport...
L’art d’enumerar
Al nostre voltant hi ha textos de tota mena. Ens indiquen com funcionen les coses, com podem arribar a un indret determinat, què podem fe...
L’escola tradicional i l’escola transformadora
Des de la seva experiència pràctica, l’autora i l’autor ens presenten una reflexió sobre alguns elements que consider...
El semàfor: una tècnica per regular la ira
La senzilla tècnica de dibuixar un semàfor i de dotar cada color d’un missatge emocional ajuda a regular de manera apropiada la ir...
Feliz y contento
Josep Maria Esteve, director del Instituto Escuela Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d’Anoia (Bar...
És un home apassionat. Qui l’ha sentit, no podrà negar-ho: parla de pedagogia com qui parla de les aventures d’un pirata als...
Ética con creatividad
Las competencias éticas ocupan un lugar central en los nuevos diseños de los programas educativos de todos los niveles de la enseñanza...
Salidas de campo y educación para el desarrollo sostenible
Salidas de campo y educación para el desarrollo sostenible Geolocalización para participar en el entorno Meriam Boulahrouz Lahmidi Univer...