Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Sobre els espais escolars
Del pensament crític a l’actitud crítica
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’ApS
La formació és clau per al canvi i l'ApS ens dóna l'oportunitat d'incidir de manera transversal en el territori, atès que dóna respo...
L’enneagrama, una eina de coneixement per millorar la pràctica
Què ens diu la recerca científica: L´educació artística promou aprenentatges significatius
L’educació artística promou aprenentatges significatius Consigna de l’evidència L’educació artística é...
L’ètica en l’educació
A l’informe de la Unesco Replantejar l’educació s’insta a reflexionar i reafirmar la visió humanista de l’educac...
De què en diem “respecte”?
Parlar d'una educació que procuri atendre l'infant des d'un punt de vista respectuós envers els seus propis processos de vida no és pa...