Apadrinamiento de las torres de agua de la ciudad
El instituto adopta la muralla de Mataró
La ciudad, el espacio donde los niños y las niñas se sociabilizan, transmite a través de sus organizaciones políticas, económicas y ...
Materiales a examen: Flipgrid
Flipgrid Analizamos la aplicación Flipgrid, que permite estructurar de manera fácil, tanto para el profesorado como para el alumnado, los...
Recomanacions de Bibliomèdia: La millor jugada d´en Madani
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA La millor jugada d’en Madani PINTADERA, F.; CATALINA, R. (il.) Barcelona. Ekaré, 2021 Aquest és un l...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescèn...
Mireia Pujol: «Els docents i les docents han de sincronitzar-se amb el present de l’adolescència. Els joves són present i la pers...
El projecte Alianza Tierra-Koi, una ludificació dels ODS al currículum
L’acompanyament en la pandèmia. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Com es poden generar dinàmiques i lideratges positius
La convivència positiva a l’aula es basteix dia rere dia, tot establint relacions sanes entre els membres de la classe. Podem contribuir ...