Treball per ambients
La concepció del treball de l’aula per ambients permet adaptar l’espai en funció de l’enfocament didàctic i de ...
Educació inclusiva o barbàrie
L'educació inclusiva està garantida a l’ordenament jurídic espanyol des de l’any 2008, que estableix que totes les pe...
Banksy a l’aula
De la bretolada a la contracultura i, d’aquí, a la cultura. L’art només necessita temps per esdevenir un ensenyament cl&agra...
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
El procés de l´escriptura: de la planificació a la revisió de l´escrit.
Quan ens proposem escriure un text, passem per diferents fases: en primer lloc, hem de saber sobre què volem escriure i per què (planifi...
La píldora del día después, un recurso de emergencia
¿Cómo nos expresamos artísticamente? Nos emocionamos a partir de los sentidos
La evidencia en la práctica Evidencia aplicada a la práctica La expresión artística manifestando nuestras emociones es una forma signi...
Reunions eficaces i creatives
Reunions eficaces i creatives Marta Albaladejo Mur En aquest article he reunit unes quantes estratègies per aprofitar el temps a les reun...