L´hàbit no fa el monjo o no per molt que utilitzem tecnologies som millors docents
Aprendiendo música «Crean-Do»
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Ús dels indicadors de centre
Des del curs 2007-2008, tots els centres de primària i de secundària de Catalunya --tant públics com privats concertats-- apliquen el ...
Bolonia: ¿racionalización de la educación universitaria o modelo neoliberal?
Este curso, en la mayor parte de las universidades españolas, se están iniciando los nuevos planes de estudio de acuerdo con el plan de...
Recursos per a l'aula: Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur
Conèixer-se per al present i orientar-se per al futur Al present text s’hi proposa utilitzar el gènere discursiu de l’autoretrat...
Espais i àmbits d´aprenentatge
La identidad como reflejo educativo y creativo: Pau Casals