Bastint ponts entre la neurociència i la innovació educativa
La unió entre la neurociència i l’educació té el propòsit d’integrar el funcionament del cervell i dels...
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Tradició i renovació a l´aula
Uns quants anys després que comencés la introducció de les TIC a l’ensenyament de la literatura, aquestes no han aconseguit...
Passem a l’acció
Sabem que hi ha moltes coses que funcionen en el món educatiu. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant a nivell individual com co...
Del més proper i el més llunyà
L’escola pública L’Arenal de Llevant, de Barcelona, malgrat la ubicació en un entorn absolutament urbà i amb un immen...
Material per a l’alumnat: “El poder de las visualitzacions”
Els punts de vista nous sobre la intel·ligència i els diferents estils de processament dels aprenentatges han de repercutir en l’e...
Trobades. Convocatòries. Web
L’institut al Facebook
La lectura escolaritzada i la lectura digital se solen concebre com a pràctiques lletrades antagòniques que competeixen. Aquest article...