Enraonar: parlar, conversar i dialogar
Enraonar: parlar, conversar i dialogar Irene de Puig i Olivé L’etapa d’educació infantil és clau per aprendre la llengua, q...
Model ACCEDU: una experiència d'educació inclusiva i convivència escolar
Model ACCEDU: una experiència d’educació inclusiva i convivència escolar Quan es produeix un esdeveniment de discriminació i...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més c...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més competències digitals» Una autod...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...
Per una igualtat efectiva entre dones i homes
Singular
L’acte educatiu únicament té sentit si atén el singular. Sabem que només s’aprèn socialment, és ...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Convocatorias. Webs
Construïm coneixement. Incidim sobre la realitat
El treball per projectes ens introdueix en el món de la complexitat. A l’article, l’autora relata, des de la pròpia pr&agrav...