El circo: un medio para trabajar las tipologías textuales
En aquesta proposta didàctica s’hi materialitza un treball detallat sobre les diferents tipologies textuals. Es du a terme a travé...
I tu, què pots explicar-nos?
No únicament s’aprèn a l’escola. Aquest article presenta una pràctica on tothom té un rol destacat en el proc&...
Llegir a la parada de l’autobús
L'escola és l'espai on es fa l'aprenentatge de la lectura. Els infants el realitzen a un ritme diferent, perquè hi intervé el grau de ...
Pedagogia “creativa” des de la condició humana.
El present article fa una reflexió sobre una pedagogia que té com a punt de partida la condició humana amb els límits i les possibili...
Pistes per a l’avaluació: Experimentar amb materials.
L'article que s'ofereix a continuació, dona un seguit de pistes sobre l'avaluació. Quan pensem que hem de fer una activitat experimenta...
La educación como restauración
La inclusión educativa, un derecho
"No entiendo por qué mi hija pequeña, por tener una discapacidad, no puede ir a la escuela de su hermana, es injusto". Es la voz anóni...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...