Obrir interrogants i nous espais de reflexió entorn dels projectes
¿Cómo aprenden los docentes? HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, F. i altres Octaedro, 2020 El llibre que us presentem ens pot donar llum per pod...
STEAM per a la primera infància
A l’article s’hi presenten diverses orientacions que pretenen ajudar a definir què entenem per activitats STEM o STEAM i quins s&oa...
Ressenya: Pompeu Fabra, l’aventura de la llengua
Penso, sento, actuo
Llegir i escriure per conèixer el món
L’article analitza els coneixements didàctics construïts a partir de les reformulacions de seqüències didàctiques...
Humor
¡Ciencia fantástica!
En aquest article, us hi descriurem com, amb l’excusa de participar en un premi de relats científics amb alumnes de primer i de quart de ...
Nuevos aprendizajes. Nuevos artefactos para nuevos aprendices
A més de la imitació de comportaments aliens, l'oralitat i la lectura eren les dues vies d'aprenentatge fonamentals abans de 1990. L'arr...