Per arrodonir: Per saber-ne més…
Les experiències i les línies de treball exposades fins aquí responen a dinàmiques d'investigació pedagògica amb pocs antecedents e...
2050: Necessitats i atenció a les famílies, reptes futurs
D’aquí a trenta anys el més probable serà que les bones pràctiques actuals amb famílies deixin de ser minorit...
Notícies d’interès
Amb les famílies: Li van regalar fustes, una caixa de fustes al meu fill.
Era pels volts de Nadal i la família ens fèiem els regals. Van plantar davant el meu fill una caixa plena de fustes de totes les mides....
Com seran les escoles l´any 2050?
Imaginar el futur és un exercici inquietant. Allò que somiem es basa en les nostres expèriències, destigem unes altres rea...
Què se n’ha fet, de l’educació primerenca?
Com ajuden a aprendre les construccions?
El joc manipulatiu de les construccions és un instrument pedagògic que afavoreix el desenvolupament global de l'infant. Les construccio...
Què podem esperar per als nens i nenes de l´any 2050?
Confiem que l’any 2050 els drets dels infants siguin respectats: que tinguin la possibilitat de viure experiències autònomes, nece...